Vi finns här
vid både in- och utflytt!

Vi på FF Fastighetsservice vill att det ska vara så enkelt som möjligt för alla våra kunder och andra intressenter att samarbeta med oss!

Därför är det självklart för oss att även ha ett bra samarbete med alla fastighetsmäklare, eftersom de bidrar till en bra och smidig överlåtelseprocess för våra kunder – bostadsrättsföreningarna och de boende.

Beställning av mäklarbilder

Genom att logga in i vår kundportal PHM Digital via länken nedan kan du som mäklare beställa mäklarbilder, årsredovisning, stadgar och/eller ekonomisk plan för den bostadsrättsförening som FF Fastighetsservice förvaltar och där en förmedling ska påbörjas.

Du loggar in med BankID och behöver ladda upp en kopia av förmedlingsuppdraget för att kunna genomföra beställningen.

Förnyad mäklarbild

Maila oss om du önskar en förnyad mäklarbild inom samma förmedlingsuppdrag. Du behöver då bifoga den tidigare beställda mäklarbilden.

Överlåtelser & medlemskap

Överlåtelsehandlingar laddas upp tillsammans med medlemsansökan till mäklarportalen. När köparen godkänts av bostadsrättsföreningens styrelse meddelar vi er till e-postadressen som angivits i mäklarportalen.

Vill du veta mer? Kontakta oss!

Offertförfrågan Kontakta oss