FF Fastighetsservices ekonomiska förvaltning tar hand om det tidskrävande pappersarbetet åt er. Det är många saker som ska skötas när man har en fastighet och fastighetsekonomin kan lätt kännas övermäktig. Då är det extra viktigt med ordning och reda, och det är där vi kommer in i bilden!

Ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare

Vad är ekonomisk förvaltning?

Ekonomisk förvaltning är de administrativa uppgifter som tillhör den ekonomiska delen av ett fastighetsägande. I dessa uppgifter ingår bland annat att sköta bokföring löpande, hantera försäkringar och lån samt årsredovisning. Eftersom det är en så viktig del av ett fastighetsägande kan det vara skönt att någon annan är den som sköter den ekonomiska förvaltningen.

Hur vi jobbar med ekonomisk förvaltning

Med hjälp av vår portal PHM Digital hjälper vi dig att förenkla och effektivisera din ekonomiska förvaltning, oavsett om du är boende eller styrelsemedlem. PHM Digital finns tillgängligt både via app och webbläsare där du som användare har tillgång till all din information i realtid.

Via PHM Digital förenklar du kommunikationen med de boenden, hanterar styrelsemöten, avtal, fakturor, gör felanmälan och mycket mer!

Varför ska du välja FF Fastighetsservice?

Med vår breda kompetens inom fastighetsförvaltning kommer ditt förvaltande skötas av kunnig personal med expertkompetens inom just det område som förvaltningen berör. Du får stöd och avlastning i ditt arbete så att arbetet blir så bra gjort som möjligt. Så oavsett om du vill ha hjälp med bokföring, aviseringar, försäkringar, hantering av lån, årsredovisningar, årsstämmor eller kontraktshantering och deklarationer så finns vi här för att hjälpa dig. Vi har både resurserna och kompetensen att avlasta dig och se till att pappersarbetet blir ett rent nöje.

Vill du veta mer? Kontakta oss!

Offertförfrågan Kontakta oss